KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Lokakuu 24, 2014, 09:42:34 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Harry Potter ja feeniksin kilta  (Luettu 9906 kertaa)
Tinja
Pelaaja

Puhuu hepreaa, kirjoittaa kiinaa

Profiili
« : Lokakuu 14, 2007, 17:26:05 »

niimpä siis teinkin ja siirsin aiheen tänne Hymyilee Tarttisin siis apua Harry Potter ja feeniksin kilta (playstation2:selle) pelin kanssa. Olen etsinyt jo pitkän aikaa tyrmän käytävällä olevan muotokuva salasanaa. (sen tietävät kuulemma vain luihuiset, eivätkä he tietenkään sitä Harrylle kerro!) Apu olisi siis tarpeen ja kiitän nyörimmästi sitä joka viitsii sen minulle kertoa Virnistää
tallennettu
Tinja
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #1 : Joulukuu 18, 2007, 17:33:03 »

Eipä taida täällä olla paljon kysyisen pelin pelaajia, kun ei apua vaan kuulu   Epävarma No mutta ratkaisinpa pulman ja mikä parasta ihan itse  Hymyilee leveästi No multa voi siis kysyä sitä ja muutakin jos tossa pelissä on jotain hämärää  Virnistää Ainoa missä ite tarvisin apua olis se, että en tiiä missä viimenen kitakiven pelaaja (mahd. rohkelikon mestari) luuhaa. Jos joku voisi sen paljastaa, niin kiitos Hymyilee
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Joulukuu 18, 2007, 17:42:50 »

Hienoa että sait homman selvitettyä. Hymyilee Joku varmasti törmää vielä samaan ongelmaan, joten kerrohan ihmeessä  ratkaisu täällä, jotta muut saavat apua, jotka ovat ko. ongelman edessä.
tallennettu
expo
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Joulukuu 25, 2007, 22:23:46 »

Minulla olis kans pieni ongelma tän pelin kanssa ja en pääse eteenpäin. eli mistä löydän sen tarvittavan taikajuoma kirjan. kirjastosta se pitäisi hermionen mukaan löytyä mutta enpä ole löytänyt.
tallennettu
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Joulukuu 25, 2007, 23:27:17 »

Jos englanti taittuu niin:

http://www.gamesover.com/HP_Order_of_the_Phoenix/introduction.htm

http://faqs.ign.com/articles/809/809742p1.html
tallennettu

Tinja
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #5 : Joulukuu 26, 2007, 12:28:50 »

Tässä olisi vastaus suomeksikin: se on salaisten kirjojen osastolla, toiseksi viimeisessä hyllyssä. ainoana kirjana. Aika hyvin se on naamioitu ympäristöön, mutta kun hyllyllä ei tosiaan ole muita kirjoja, niin kyllä sen löytää
tallennettu
Petu
Vieras
« Vastaus #6 : Tammikuu 19, 2008, 18:06:36 »

mullaki ois semmone ongelma ku yhes kohtaa pitää sabotoida kouluu, ni mitä pitäis tehä ku oon sekottanu kellon, laittanu rämeet kellotornin pihamalle ja muodonmuutoksen pihamaalle ja "sammuttanu" kaiuttimet. Ni ku kysyn hermionelt ja ronilt, ni ne vaa sanoo et kato kelmien kartas missä AK:n muut jäsenet on, mut siel ei näy mitää niist muist jäsenist?Huh?!!!
tallennettu
Tinja
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #7 : Tammikuu 19, 2008, 20:00:25 »

Taisinpa laittaa vastauksen äskön "harry potter pc peliin ohjeita kohtaan" Vaikka haluaisitkin kuinka paljon tahansa saada vastauksen, ei ole välttämättä hyvä kysyä sitä monessa paikkaa Pyörittää silmiään
tallennettu
Petu
Vieras
« Vastaus #8 : Tammikuu 20, 2008, 13:22:33 »

joo Virnistää
tallennettu
timo
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #9 : Lokakuu 25, 2008, 14:01:43 »

mul on sama ongelma en löydä sitä viimistä kitakivi mestaria mistään niin siis löysitkö sen ?
tallennettu
*PS2-pelaaja*
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #10 : Toukokuu 13, 2009, 08:12:44 »

Olisi kolme kysymystä.
1. Muodonmuutoksen pihamaalla on se Dean Thomas. Deanille pitäisi etsiä kivihirviöitä. Olen löytänyt vasta neljä,tietääkö kukaan missä viimeinen on?
2. Lipetitin pikkutehtävä. Missä mahdollinen kirja(emmä muista oliko se kirja vai joku muu)on?
3. Suuren portaikon aivan alhaalla on joku puuskupuh, jonka nimi on Hannah Abbot. Hannah pitäisi kutsua Albuksen Kaartin kokoukseen, mutta hänellä on muuta tehtävää. Miten Hannahia voisi auttaa,jotta hän pääsisi kokoukseen?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2009, 11:39:26 kirjoittanut *PS2-pelaaja* » tallennettu
Englandrules83
Newbie
*

Olen Zac Efron fani

Profiili WWW
« Vastaus #11 : Joulukuu 09, 2009, 14:18:47 »

Mistä sieltä kirjastosta löytää sen kirjan,joka tarvitaan siihen Kalkaroksen pikkutehtävään,sillä en löydä sitä kirjaa mistään sieltä kirjastosta,joten voisitteko auttaa minua tässä asiassa.Kirjan nimeä en nyt muista. Hups huomasin juuri,että tätä kysymystä on kysytty jo,joten tämän vastauksen voi kyllä poistaa ihan hyvin tai sitten minä poistan tämän tänään myöhemmin.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 09, 2009, 14:21:03 kirjoittanut Englandrules83 » tallennettu

Inka Lindqvist
-Jiina
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #12 : Joulukuu 31, 2009, 14:59:08 »

Mullakin on yks ongelma. Oon siinä kohdassa mis täytyy mennä sinne pöllölään auttaa Colinia. Tiedän mitä siel täytyy tehdä ja oon saanu ne kaikki laatikot niihin tyhjiin pöllöaukkoihin, mut en pääse pois sielt pöllöläst! Voisko joku auttaa?
tallennettu
rento123
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #13 : Helmikuu 25, 2010, 18:04:47 »

Eipä taida täällä olla paljon kysyisen pelin pelaajia, kun ei apua vaan kuulu   Epävarma No mutta ratkaisinpa pulman ja mikä parasta ihan itse  Hymyilee leveästi No multa voi siis kysyä sitä ja muutakin jos tossa pelissä on jotain hämärää  Virnistää Ainoa missä ite tarvisin apua olis se, että en tiiä missä viimenen kitakiven pelaaja (mahd. rohkelikon mestari) luuhaa. Jos joku voisi sen paljastaa, niin kiitos Hymyilee

kitakiven viimeinen mestari on kivetyllä pihalla luihuisen mestarin lähellä
tallennettu
rento123
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #14 : Helmikuu 25, 2010, 18:06:42 »

mullaki ois semmone ongelma ku yhes kohtaa pitää sabotoida kouluu, ni mitä pitäis tehä ku oon sekottanu kellon, laittanu rämeet kellotornin pihamalle ja muodonmuutoksen pihamaalle ja "sammuttanu" kaiuttimet. Ni ku kysyn hermionelt ja ronilt, ni ne vaa sanoo et kato kelmien kartas missä AK:n muut jäsenet on, mut siel ei näy mitää niist muist jäsenist?Huh?!!!

kivetyllä pihalla on vielä yks räme
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: